...

If you want to change the world, start with yourself!







marți, 8 decembrie 2009

Leapsa

Sunt :

Un copil.

As vrea :


Sa fiu o stea.

Pastrez :

Dorul.

Mi-as fi dorit :

Sa pastrez fericirea.

Nu imi place :

Frigul.

Ma tem :

De iubire.

Aud:

Soapte.

Vad :

Suflete.

Imi pare rau :

Cand gresesc.

Imi place :

Ciocolata.

Nu sunt :

Dulce.

Dansez :

In ploaie.

Cant :

Last Crhistmas.

Niciodata :

Nu spun "niciodata"(tocmai am spus:-s).

Rar :

Zambesc.

Des :

Citesc.

Plang :

In somn.

Rad:

Rar.

Nu imi place de mine pentru ca :

Nu zambesc mai des.

Imi place de mine pentru ca:

Sunt EU.

Sunt confuz :


Cand Il vad.

Am nevoie de :

Intelepciune.

Ar trebui:

Sa dorm mai mult.

Scriu asta :

Pentru ca sunt singura acasa.


Mai departe sa ia cine vrea:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu