...

If you want to change the world, start with yourself!







duminică, 27 decembrie 2009

Altfel.



N'am vreo legatura cu un camp cu flori...
Dar m'am sedus pe mine si uneori,
Ploua cu narcise in oglinda mea
Cineva spunea "asculta'ti inima"...

N'am vreo legatura cu dragostea...
Dar m'am sedus pe mine si uite asa-
Ploua cu lacrimi in oglinda mea
Zi de zi aud-
"asculta'ti inima"...

Dar eu, nu sunt mai mult
Decat cei pe care ii ascult
Cineva a luat ceva din mine
Si acum nu'mi mai merge bine...

N'am vreo legatura cu viata...
Cerul e strain de oglinda mea
Afara ploua in'truna,fa ceva!
Da'mi sa ascult,inima ta...

Dar eu nu sunt mai mult
Decat cei pe care ii ascult
Cine a luat ceva din mine?
Daca asta'i stralucire
Ma sarut de despartire...



Sursa Electric

3 comentarii:

  1. N'am o legatura cu Ingrid...
    N'am imagini de noi impreuna...
    N'am vise in care sa-mi apari...

    Dar eu sunt un bucatica din amara Mara...

    anonimul de Bogdan

    RăspundețiȘtergere
  2. Mara...ramane...


    P.S.trebuie sa te mai invat sa scrii romaneste:D:P

    RăspundețiȘtergere