...

If you want to change the world, start with yourself!







vineri, 6 martie 2009

Who am I?


9 februarie 2009 23:57

In fiecare zi ma trezesc sperand ca va fi o zi mai frumoasa,ca voi reusi sa fac mai multe lucruri decat in ziua precedenta...Si in graba de a face cate mai multe intr-un timp cat mai scurt realizez ca ma straduiesc degeaba,TIMPUL trece pe langa mine si imi face din mana razand de mine ca vreau sa il intrec...Acum EL nu mai este rabdator cum era odata...trece pe langa mine bucuros ca este invingator...
Atunci realizez ca nimic nu are sens,nu stiu unde vreau sa ajung,ce vreau sa fac ,nu stiu nici macar CINE SUNT!
Imi vin toate in minte:ganduri,cuvinte neintelese,lucruri ciudate,multe intrebari care erau acolo de mult timp dar abia acum imi dau seama ca au existat vreodata...La eventualele raspunsuri nici nu pot sa ma gandesc acum...amestec totul,le incurc,nu mai am scapare...strig dupa ajutor dar nimeni nu ma aude...sunt singura!
Doar eu si gandurile mele care dintr-o data prind viatza,vin spre mine cu o repeziciune foarte mare,nu pot sa le opresc,nu pot sa scap de ele....obosesc alergand.Ce vor de la mine?Nu am facut nimic....
Exact...nu am facut nimic pana acum,nu am realizat nimic...asta vor de fapt ...sa stie...DE CE? Cat am sa mai fug incercand sa fac lucruri banale,in fiecare zi spunandu-mi ca sunt folositoare? Vor sa stie CINE SUNT si unde vreau sa ajung,ce vreau sa fac de fapt????Sunt intrebari la care nu am raspuns...Imi doresc sa ma trezesc,sa ma linistesc,sa ma calmez....Dar acesta nu e un cosmar,o NU...ganduri,intrebari si cuvinte abstracte vin spre mine continuu cerandu-mi un raspuns...Un raspuns la ceea ce traiesc eu in fiecare zi...un raspuns la ceea CE SUNT...CINE sunt pana acum?nu stiu,deocamdata NIMENI...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu