...

If you want to change the world, start with yourself!







joi, 19 martie 2009

Hate...

Urasc persoanele prefacute,lingusitoare,in general cei care pretind a fi altcineva decat sunt…
urasc pitzipoancele care se cred frumoase si destepte dar ele sunt blonde din toate punctele de vedere…
urasc tampitii care fac comentarii de 2 lei si nu stiu de ce nu ii bagi in seama …
urasc aglomeratia dimineata…
urasc vanzatoarea de la fornetti de la universitate…
urasc soferii care te stropesc la trecerea de pietoni…
urasc vecina de la etajul 8 (mi-a taiat cablul de le net)…urasc parul meu dimineata…
urasc manelele!!!nu le inteleg!
urasc vanzatoarele care nu imi zic “cu placere” dupa ce eu le spun “multumesc”…
urasc doctorii si spitalele…
urasc sa mi se rupa o unghie:D…
urasc sa ma trezeasca dimineata vecina de deasupra cu tipete…
urasc sa nu pot dormi tot din cauza vecinei…
urasc sa raman fara net exact cand am mai mare nevoie…
urasc sa raman fara nimic dulce in casa…
urasc persoanele care ma fac sa plang…
urasc sa stau degeaba…
urasc faptul ca eu sunt asa mica intr-o lume asa mare…
urasc tantarii…
urasc cursurile de la ora 8 dimineata…
urasc rutina…urasc minciuna!…
urasc egoismul!...
urasc sa astept…
urasc ca atunici cand vreau sa fiu singura toata lumea e pe capul meu…
urasc sa fiu bolnava...
urasc sa fiu oprita cand stranut...
urasc sa mi se ia din fata ceva(de obicei e vorba de mancare:D)...
urasc baietii care se vopsesc…
urasc frigul…
urasc sa imi bat capul cu niste lucruri marunte de care am nevoie…
urasc politia de la circulatie…
urasc oamenii calmi intr-o situatie enervanta…
urasc pe cei care au masina(pt ca eu nu am)…
urasc sa urasc…
urasc sa iubesc…

Voi face o lista si cu ceea ce imi place:D



4 comentarii:

  1. Ura

    Daca-as fi trasnet v-as trasni,
    V-as ineca daca-as fi apa,
    Si v-as sapa mormantu-adanc
    Dac-as fi sapa.
    Daca-as fi streang v-as spanzura,
    Daca-as fi spada v-as strapunge,
    V-as urmari dac-as fi glont,
    Si v-as ajunge.
    Dar eu, desi raman ce sunt,
    O voce-adanca imi murmura
    Ca sunt mai mult decat orice,
    Caci eu, sunt ura.


    Autor: Alexandru Macedonski

    E una din poeziile mele preferate. ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. de-acu va fi si poezia mea preferata:D
    multumesc;))

    RăspundețiȘtergere
  3. Te contrazic,-tu nu stii sa urasti.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai dreptate...acum cand recitesc nu mi se pare ca as fi eu...

    RăspundețiȘtergere