...

If you want to change the world, start with yourself!







luni, 30 aprilie 2012

Bucati de cuvinte

Cateodata cuvintele nu sunt suficiente pentru a exprima ceea ce simti, dar e frumos sa le scrii pentru ca raman mereu acolo pentru a fi citite...

 Uneori sunt simple, alteori imi zambesc, alteori nu le inteleg sau pur si simplu se potrivesc.

 Si cand vreau sa le prind...tacere.
Aud doar ce nu rostesc, franturi de cuvinte pot doar sa vorbesc.
Nu pot sa numesc ce simt, se schimba in mine un sentiment, nu ma mai cunosc.
Sunt pierduta...in cuvinte.
Cine sunt eu? Nu mai vreau sa mai stiu, nu vreau sa ma mai gandesc.
Nu vreau sa ma mai gasesc...





9 comentarii:

  1. de ce?ai dreptul la asa ceva, toti avem si mai ales la a primi un raspuns

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da...dar atunci cand nu primesti nici un raspuns, renunti la intrebari. Pentru ca oricum, daca afli toate raspunsurile, viata ne schimba intrebarile si tot acolo am ajuns...

      Ștergere
  2. "atunci cand nu primesti nici un raspuns, renunti la intrebari. Pentru ca oricum, daca afli toate raspunsurile, viata ne schimba intrebarile si tot acolo am ajuns.."

    Da, asa este.....:*>:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Viata este o scoala unde trebuie sa inveti,tot timpul,daca nu inveti ramai repetent...In desfasurarea vietii nu exista intamplare,daca din suflet survine o intrebare,este pentru a se gasi raspunsul,daca raspunsul nu este cautat si nu este gasit,intrebarea va persista sau va reveni sub alte forme,inclusiv lovituri de soarta,destin,si revin,si revin din ce in ce mai tare pana afli de ce,pana afli adevarul,doar atunci vor tacea.,,Cautati Adevarul,si Adevarul va va face liberi."

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am spus ca nu vreau sa mai stiu...asta nu inseamna ca si pot...

      Ștergere
    2. Stiu...Iar paradoxul este, ca noi suntem singurii care ne dorim ceea ce ni se intampla.

      Ștergere
  4. Totusi, care este necazul tau? De unde atat tristete intr-un suflet atat de tanar

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sufletul nu are varsta...iar eu am trecut prin multe pana in prezent...http://kidlostinspace.blogspot.com/2011/10/ganduri-de-octombrie.html

      Ștergere