...

If you want to change the world, start with yourself!







luni, 2 aprilie 2012

Empty

It feels like the sky falls on me...
Good and bad things happen but more bad things.
Why is it always so?
They always say it's gonna be ok...
And if not?
Where should I go?...

Nobody knows what I'm thinking
Nobody knows what I'm feeling
No one knows that I'm not really smiling, but I'm crying and inside I'm dying...

No one knows, who can see?
Nobody...

 'cause in the end,
there's nothing left...
Just the sound of silence,
Silence of my lonely heart...


5 comentarii:

  1. Ioana cand a spus traducere nu s-a referit la faptul ca nu intelege limba... ci la faptul ca, tu fiind o persoana atat de inteleapta, ai scris prea <>, ca sa zic asa, pentru omul de rand. Deci vezi, Elena... ar trebui sa mai cobori tu pe la noi... ca noua ne e greu sa urcam pana la tine. ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu scriu pentru un anumit tip de persoane, scriu ceea ce gandesc, simt [fie in romana, italiana sau engleza, exact cum vin]
      Si sunt persoane care stiu sa vada, sa inteleaga si altele care nu stiu nici macar sa priveasca...

      Ștergere
  2. “Un trandafir nu are “de ce” şi “pentru ce”.
    El floarea-n lume-şi scoate pentru că floare e;
    La sine nu ia seama, petalele-şi resfiră
    Si-n veci nu se întreabă de altul îl admiră.”

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frumoase versuri Mirel, dar nu uita ca si cel mai frumos trandafir are spini...

      Ștergere