...

If you want to change the world, start with yourself!







luni, 25 mai 2009

Sentimente...



-Imi dai te rog lacrima aia?
-Care?
-Cea albastra pe care scrie Dor...
-Uite,poftim.Dar arata ciudat pentru o lacrima...ce e?
-E sentimentul meu de dor.
-Cum adica?
-Uite asa,e sentimentul meu de Dor...
-Nu am mai auzit asa ceva pana acum...
-Sentimentele mele sunt lacrimi...
-Dar ai multe lacrimi...Sunt toate sentimente?
-Da.Da-mi-o si pe cea alba pe care scrie Speranta ,te rog.
-Poftim.Si ce faci cu ele?
-Le pastrez si le folosesc cand simt nevoia.
-Cum anume?
-Le respir.
-Si?ce se intampla?
-Ma cuprind.
-Ce?
-Sentimentele...
-Si functioneaza?
-Bineinteles.Mi-o dai si pe cea mov pe care scrie Copilarie?
-Desigur. Ce calda e si ce senzatie imi da...Le folosesti pe toate acum?
-Nu,acum le impachetez...
-Pleci undeva?
-Da.
-Unde?
-Departe...
-Hmm...uite ai aici o lacrima verde pe care scrie Departe...e si asta un sentiment?Eu nu cred,sau ma rog nu stiam...
-Ba sigur ca e,mi-o dai te rog?
-Da...ce frumos miroase a frunze si flori si soare ...
-Asa miroase sentimentul de Departe...
-Ia uite si o lacrima pe care scrie Aproape...e portocalie si miroase a ...toamna si a fructe...
Ai si una cenusie pe care scrie Tarziu si una aurie pe care scrie Devreme,parca e asa de aproape...ce multe sentimente ai...
-Da...
-Si le folosesti pe toate?
-Da.Pe unele mai putin,altele mai mult.depinde...
-Ai si Fericire?
-Ai grija cu ele! Vezi cum le atingi sa nu se topeasca!
-Se pot topi?
-Normal! Nu vezi cat sunt de fragile?
-Ai dreptate ca doar sunt lacrimi,si sunt atat de mici....Dar totusi nu mi-ai raspuns la intrebare...
-Ce intrebare?
-Daca ai si Fericire...
-A,am avut.Dar am schimbato cu Dorul...
-Cum adica ai schimbat-o cu dorul?Esti nebuna?
-Asa bine,Eu i-am dat lui Fericirea si El mi-a lasat Dorul...
-Pai si ce faci acu fara Fericire?...
-Ce sa fac?eh,nu-i mare lucru.Ma plictisisem de ea si am vrut ca el sa aiba Fericirea.Si oricum,Dorul e mai albastru,si mie imi place albastru...
-Eu cred ca ai facut o greseala,sa dai Fericirea....
-Ti-am zis,nu-i mare lucru.Oricum....Fericirea o are toata lumea...
-Cum asa ? Eu credeam ca Fericirea e greu de gasit!...
-Nuuu! Aproape toti o au dar nu isi dau seama! Dorul,Copilaria,Tacerea,Supunerea...astea sunt mai rare...
si nu stii cat am stat sa caut sentimentul de Intelegere....Asta da sentiment rar!...
-Hmmm..si ce lacrimi mai ai?
-Hei! Nu mai cauta asa prin ele!...Pana la urma...sunt Sentimentele Mele!...

4 comentarii:

  1. da....da......da....da
    mi-ai dat mie Fericirea...si tu ai dorul....pacat nu am stiut :( acum eu am schimbta Fericirea pe Tristete

    RăspundețiȘtergere
  2. cum e posibil sa te indragostesti de cuvinte ? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu fac mai mult de atat...ma pierd printre ele, le exprim, le pierd, le scriu si nu ma mai satur...cateodata am atat de multe ca nu stiu ce sa fac cu ele...

    RăspundețiȘtergere